onsdag, oktober 26, 2005

Finnmark i Oktober...



..trenger bloggens eier å si mer?

6 Comments:

Blogger Mac said...

det er noe av det vakreste! så utrolig fint. kan tenke det gjør inntrykk. som du ser på bloggen min er det noe mer høst, ja :) men også her ser du litt snø, da! selv om det er vekk nå.. men nyt snødagene og den flotte naturen. hadde vært gøy med en tur! kjenner det nå, når jeg ser sånne bilder. langt fra heimen deres?
a

2:17 a.m.  
Blogger anette said...

Hei annemor! Så gøy å høre fra deg! Bildet er fra Rolvsøya, hvor vi var forrige helg. 1 time nordover med hurtigbåt - 71' nord faktisk! Trodde forresten båten skulle gå under..var stiv kuling over barentshavet!! Vi måtte holde oss fast i setene hvor vi LÅ..

Men samme naturen ser jeg faktisk ut av vinduet fra kontoret mitt og!

Hjertelig velkommen til nord! ;)

5:26 a.m.  
Blogger Mac said...

ser du strever litt men linkinga? du har funnet riktig sted. for linken kommer jo opp. men funker ikke helt. på samme sted, litt før på linja, står det en adresse. der skriver du inn hele http-adressen til hver enkelt.

:)

9:20 a.m.  
Blogger anette said...

Jeg fatter det virkelig ikke anne! har forsøkt så mange ganger nå, at jeg har gått lei. Må bare innse mine manglende evner på dette området....

Neste helg kjem jeg til oslo!;)

4:50 a.m.  
Blogger Mac said...

da kan vi ta en liten innføring. randi er jo en kløpper! håper vi ses da! hils t

ps: blir litt reising på ole i det nye jobben. så planen er å få lagt en av dem til nord til helga, så kjem jeg med. blir etter jul en gang. men håper dere tar i mot besøk!

a

6:09 a.m.  
Blogger anette said...

Selvfølgelig tar vi imot besøk! Utrolig gøy! Velkommen! - når som helst! så sant vi ikke er i mexico..;)

12:26 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home