tirsdag, mars 31, 2009

Jeg har blitt ett helt år!!


Og dagen min har blitt feira 3 dager til endes! Med to familiefester og en kompisfest. Og mamma har til og med flagga de siste døgna! ..Fordi hun klarte å heise flagget med kun ett tau.. og får det dermed ikke ned igjen.. Hehe.. Godt at flagget sees fra hele halve øya da!:) Her spiser jeg forresten pizzabolle på kompisfesten. Måtte litt sutring og tid til for å få mamma til å skjønne at det var det jeg ville ha.. - hun prøvde å servere meg fiskeboller i hvit saus, på selveste bursdagen min! Sånt går'ke an!
Posted by Picasa

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verdens deiligste lille gutt!

2:09 p.m.  
Anonymous Ingeborg said...

Så kjekt med nye bilete! Håpar dåke kjem til Bergen snart. Glad påsk!

10:49 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home