torsdag, mars 30, 2006

Lov å le av andre?

Her om dagen datt jeg! sklei på isen.. lang som jeg er.. midt i gata.. helt alene.. med biler og folk rundt alle steder.. Men d gikk jo bra! Og jeg fikk så lyst til å le! Men ingen rundt meg lo.. Det hadde jo gjort situasjonen så mye bedre! Å finne noen å le med! Så neste gang jeg ser noen falle - så sant d går bra da..!- så skal jeg jammen le! sammen med dem! for å gjøre situasjonen litt enklere! ;)

Jepp, d må være lov å le av andre! Sjekk denne - og lov å le! : http://www.snabbstart.com/film/fall-i-rutschbanor.aspx

5 Comments:

Blogger ~RunE~ said...

Hei Anette.

Ser du så frimodig har tatt meg av linken din, skjønner godt det, he he .

Nå er jeg endelig igang, og jeg lover hyppig oppdateringer. Gleder meg til å se deg om ikke lenge. Åssen får du norsk tekst på overskrifter?

Blog-amatøren

9:41 a.m.  
Blogger Sverre Strandamann said...

LOL! Måtte le høgt av den herlige filmen - takk for eit deilig lyspunkt! Og mens vegane framleis er glatte i det kalde nord spirer påskeliljer og andre buskvekster som berre det på Palmekysten. Så var det sagt.

1:54 p.m.  
Blogger anette said...

Sånn, da er gutta linka på igjen!;)

1:20 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjenner meg godt igjen - utrolig kjipt å falle på isen uten noen å le sammen med. Føler seg så dum liksom. For det er jo egentlig veldig morsomt, men føles litt rart å le alene. Men godt at det gikk bra med deg da!
Så håper jeg å møte en som deg neste gang jeg faller på isen alene. Eller kanskje brodder er tingen?

1:40 a.m.  
Blogger Marie i byen said...

Jeg har hatt akkurat samme opplevelse i Bergen ei gang. Jeg trodde ikke det var mulig å bokstavelig talt falle så lang (kort for noen...) en er, men det går det altså an å gjøre!! tihi... men - det gikk noen forbi og prøvde å holde seg for ikke å le, men da de kom litt forbi snudde de seg og så snudde de seg tilbake og lo litt til hverandre. da følte jeg meg enda dummere, for jeg var veldig klar for å le høyt...!!! Så støtter deg på å "le med andre som trenger det"-mottoet ditt!!

1:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home