søndag, mars 30, 2008

Hei!


Lukas heter jeg! Er jeg ikke fin? Jeg bestemte meg for å ta turen ut i denne verden på selveste langfredag i påska, kl. tolv på tolv om kvelden. Det ble altså en LANG fredag i dobbelt forstand!:) Mamma'n min bakte brød på morraen, og fødte meg på kvelden. Hun måtte visst støtte seg litt til kjøkkenbenken under bakinga.. men brødene ble gode de! Og bolla i ovnen, som altså kom sent på kvelden, var visst enda bedre! Men så har jeg jo tross alt hevet i 9 måneder også da..:) Mamma og pappa digger meg. Selv om jeg spiser litt for ofte, sover litt for lite og smiler litt skjelden.. (jeg smiler jo egentlig ikke i det hele tatt, er jo bare luft i magen.. men mamma og pappa får nå bare kose seg i den troa..) Gleder meg til å hilse på - og leke med alle dere der ute!
Klemmer fra Lukas'en i nord
Posted by Picasa

11 Comments:

Blogger ~RunE~ said...

Gratulerer med 2 kjerneforeldre, kjære Lukas. Og velkommen.

8:08 a.m.  
Blogger Line said...

Gratulerer så masse!! Kos dere med lillegutt!

10:21 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Visst var du fin:)Velkommen til verden! Grattis til de heldige foreldrene!

11:30 a.m.  
Blogger Marie i byen said...

Velkommen til verden - i nord kor saman bor! Og velkommen sørover etterhvert! Gleder meg til å treffe deg!

11:35 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Lukas smukkas ;)))) jippi!!

klem og kos fra TanteSilje

5:00 a.m.  
Blogger Kine & Rune Danielsen said...

Gratulere Anette og mannen din! Velkommen i "mammaklubben". Det e et herlig liv du har i vente! Klem Kine

12:23 p.m.  
Blogger ingunn said...

Å ja du var kjempefin! Velkommen skal du være! Gratulerer til mamman og pappan din!

4:47 p.m.  
Anonymous Anonym said...

grattis anette og thomas! utrolig koselig å se bilde! så heldige dere er som fikk en sånn en sjønnas! kos dere i tida fremover!

mange klemmer fra anne
- ole hilser!

5:40 a.m.  
Blogger Adelin & Kristine said...

Åhh...så deilig:-) Gratulerer så mykje ... Kos dåkke.

Klem, Kristine

10:16 a.m.  
Blogger Ingeborg said...

Eg synest Lukas søv ganske mykje, eg. I alle fall når vi er på besøk.

11:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Ååååhhh! Endelig fikk jeg PCen min til Tromsø, og fikk sjekka diverse blogger. Såååå koselig å få se bilde, og nå gleder jeg meg bare enda mye mer til å få se Lukas "live" når vi kommer hjem til Hammerfest!!!

Klem fra Silje-mor

12:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home