fredag, november 25, 2005

God helg!

Snart er det helg...! og det setter jeg umåtelig stor pris på! ;)
Planene er som følger: slappe av, kino, shoppingtur med min kjære, handle juletre og julestjerne, pynte juletre og henge opp julestjerne, lage julekalender til mine nydelige tantebarn, strikke litt, trene litt, spise god mat, sønsdagstur og barnekorjulekonsert søndag kveld.

Så spørs det da... hva - av dette - jeg faktisk får gjort...
Skal komme med en rapport på mandag. Gleder meg uansett til helg!

Bloggens lesere da? Hva vil helga bringe?
Kos deg! God helg!

3 Comments:

Blogger Mac said...

helga bringer:
-fredag kveld: middag hos frode og lisa. betyr som alltid god middag og drikke, og masse prat. kanskje et slag settlers
- lørdag dag: shoppetur med min kjære. har booket han litt motvillig inn!
- lørdag kveld: middag hos anders og maria. forstår jo nå at det blir lite middagslaging på meg i helga :)
- søndag: skrive oppg (?), rydde litt, pynte til jul, lage litt julegaver, gå tur med venninner på bygdøy (som jo også du skal være med på!) og slappe av.

dett var dett. hehe nå har du mine planer. en god helg ser jeg frem til!

håper din blir fin!

klem a

3:42 a.m.  
Blogger Mari said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

4:14 a.m.  
Blogger Mari said...

Det var det der med planer og tid som ikke strekker til. Jeg blir alltid skuffa over med selv når jeg har et par dager fri. De koker så lett ut i ingenting! Men nå skal jeg ta meg selv i nakken og prøve å få gjort litt fornuftig her, strikke litt, sy litt og rydde litt. (Jeg skriver litt, så blir jeg ikke såå skuffa om jeg ikke får gjort så mye...)

God helg!

m

4:15 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home