fredag, desember 16, 2005

Det snør, det snør...

...Tiddelibom! Er så fint her oppe nå! Skulle gjerne charta et fly til dere søringer og latt dere få et lite innblikk i det jeg er omgitt av om dagen...: Snødekte gater med kram (!) snø, fullmåne fra klar himme og blålys... Sånt får i allefall jeg julestemning av! Så spørs det om stemninga vedlikeholdes når flyet lander i kr. sand Tirsdag kveld.. Men det gjør den nok. Julestemning handler vel egentlig vel så mye om alt det andre jula innebærer: familie, vennskap, juleevangeliet, god mat, gaver, klemmer, tegneserier på tv og en varm peis... gjør den ikke? Jeg er nå iallfall meget klar for juleferie! Tror jeg kan si jeg gleder meg som en liten unge! Helga skal gå med til et siste julebord, siste innspurt på gavefronten og pakking til hjemreise... Også skal jeg få tatt et bilde av det fine blålyset - så dere kan få et lite digitalt inntrykk i det minste! ;)
God helg!

4 Comments:

Blogger Randi C. said...

ja, ta bilder....gleder emg tilå se og høre om hvordan det går der oppe i nord. Sees om ikke lenge!

8:02 a.m.  
Blogger Mac said...

blir mer og mer gira på å oppleve dette selv! så besøk må vi få til. skal gjøre alt i min kraft for at skolebesøkene jeg evn skal på skal ligge i hammerfestområdet!

det er sikkert :)
klem a

11:26 a.m.  
Blogger Mac said...

tenkte jeg bare sku sjekke: har du fått fadderbarninfo i posten nå?

klem a

3:57 a.m.  
Blogger anette said...

Nei..ikke fått no ennå.

12:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home