torsdag, januar 05, 2006

Tilbake i nord!

Etter to uker med juleferie sitter jeg på kontoret igjen. Ute er det mørkt... men d påvirker humøret lite, etter 2 uker med sol og glede i sør ;) Har hatt ei utrolig fin jul. Fått truffet familie, venner og mange nye små verdensborgere. Jeg har t.o.m klart å ta (det nest største valget) og funnet brudekjole! Gleder meg til dagen jeg skal ha den på ;)

Takk for alle gode minner fra i fjor - liten og stor!

Ser fram til alt året 2006 vil bringe.
Ønsker alle et godt, rikt og givende nytt år!

anetteklem

6 Comments:

Blogger Mac said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

2:14 a.m.  
Blogger Mac said...

fy fela. brudekjole! så utrolig stas. og digg at det er i boks! her går det unna i svingene. jeg står enda ved tannpastahylla og vurderer...

hihi

;) a

2:15 a.m.  
Blogger anette said...

Ja, det er mye bra tannkrem i hyllene.. for ikke å snakke om dusjsåper..

Forstår deg meget godt jeg! ;)

10:34 a.m.  
Blogger Marie i byen said...

hei - her er min blogg: www.marieibukta.blogspot.com. Blog me ;-)

10:52 a.m.  
Blogger Randi C. said...

Skikkeli godt nyttår, vennen!!!

Vi prates snart.
PS: gleder meg voldsomt til å se deg i brudestasen!!!!

10:49 a.m.  
Blogger Mari said...

Så på nyhetene at det var ganske så heftig oppe hos deg om dagen. Har bare en ting å si: HOLD DEG FAST!!!

klem mari

11:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home