fredag, april 28, 2006

Men først...


...jepp! 20 mai!:)

17 Comments:

Blogger Mac said...

brudebukett som frista, det!

7:35 a.m.  
Anonymous Anonym said...

du prøver å hinte om buketten, anette....men desverre, brudebukettansvarlig kan meddele at den IKKE blir sånn....:0) jeg har fortsatt mareritt om at du må gå opp kirkegulvet med kun en lilje.... men fint det også!!!!!!:)

10:22 a.m.  
Blogger anette said...

Blomsterline: Jeg stoler fortsatt på at buketten er i trygge hender! Gleder meg til å se den!:)

8:25 a.m.  
Anonymous Anonym said...

jeg gleder meg også til buketten din, line! og anette; jeg vet den blir fin!!

nå blir det gøy å se deg igjen! er du på vei nå?

eirin

1:31 p.m.  
Blogger Randi C. said...

sukk:)
sees i morra!
blir stas!!

2:44 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg skal i hvert fall gjøre mitt aller aller aller beste for at den skal bli veldig fin.... den skal jo kle en nydelig kjole og ei utrolig flott jente... så oppgaven du har gitt meg er ikke lett:0)
Blir gøy å se deg igjen nå- du må kose deg med bryllupsplaner og allikevel nyte fridager i oslo og kristiansand (og øvrebø). Snart skal vi feire at den store kjærligheten vant og det gleder jeg meg til!:)

12:43 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Yes! Gleder meg veldig til å feire Deg og Thomas :O)!! Bless ju,
Klem

9:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Lykke til Anette på den store dagen. Ekteskap er supert-det kan jeg skrive under på!
Hilsen par med livskompetanse fra heimsyn:)

5:25 a.m.  
Blogger Mac said...

Gratulerer på forskudd, ektepar! Håper dagen blir knallfin med masse gode ord og stunder som dere kan gjemme innerst i hjertet. Ønsker dere alt godt!

Varm klem a

8:47 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Anette

Fant bloggen din via Marie sin blogg. Så gøy å se hvordan det går med deg og at du skal gifte deg:o) Dere må ha lykke til på den store dagen og videre som ektepar :o)

Klem fra Valdres Bente (Greipstad)

4:35 a.m.  
Blogger Mari said...

Hei Anette! Lykke til på lørdag, jeg gleder meg til å se bilder av deg i brudestasen! Håper været snur og sola skinner på den store dagen!

God klem fra Mari

4:06 a.m.  
Blogger Randi C. said...

gleder meg til i morra, gode venn!

6:57 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer Anette! Håper du får en flott bryllupsfeiring!

10:51 a.m.  
Blogger ingunn said...

hei Anette
gratulerer med dagen som var i går!!! Håper det ble en flott feiring for dere! Det er bra å være nygift!
Stor klem fra Ingunn O. Mercer

2:57 p.m.  
Blogger Mac said...

Da venter alle vi i bloggerbyen på at de nygifte skal legge ut masse bilder fra den store fest!?

Igjen, gratulerer!

11:03 p.m.  
Blogger Randi C. said...

ja, vi venter på bilder her i bloggerbyen:)
dere var (og selvfølgelig også Er) så pene og flotte!

1:28 p.m.  
Blogger ingunn said...

Hadde vært veldig gøy med bilder, ja, særlig for de av oss som var litt for langt borte til å komme i kirken og se på deg.

Men dere er kanskje opptatt???
;)

6:58 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home