fredag, august 25, 2006

..3-4..


14 Comments:

Blogger Mac said...

det er jo helt fantastiks fint! fela dere er flinke. når flytter dere inn da?

gøy å se!

og all der: mobb sjefen :)

2:23 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så feet!! Nå må dere jo henge opp krans...siden taket er tett mener jeg ;o)

Ringer dere ang. de helgene anette =o)

3:50 p.m.  
Blogger anette said...

Jepp, vi hadde kranselag m byggmester Bob forrige uke!:)

3:54 a.m.  
Blogger Line said...

Åååå! Man skal ikke bli misunnelig, men det ble jeg nå... Men bare på en fin måte altså!! :)
Utrolig flott hus! Så gøy!!

8:36 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Snaisen kåk! Grattis! Nå er det bare innsiden igjen...

2:39 a.m.  
Blogger Sverre Strandamann said...

ein del misunnelig på at dokke fekk besøk av byggmeister Bob også..

10:14 a.m.  
Blogger Mac said...

hva er egentlig kranselag? høres ut som en fest for de med mindre hår.. men føler jo at jeg er litt på vidda her

8:57 a.m.  
Blogger Mac said...

men igjen, det er jo du også!

8:57 a.m.  
Blogger anette said...

Anne: Jepp, jeg er tilbake på vidda, etter to hyggelige dager med din kjære i tromsø. Han er en bra sjef gitt!:) Kranselag: huseier henger opp krans på taket, og serverer byggmesteren kake, fordi huset er reist. Om ikke kan byggmesteren henge opp fillemannen (ei stygg dokke) på taket, for å vise at han ikke har fått kake av huseieren..Gammel tradisjon!:)

1:08 a.m.  
Blogger Marie i byen said...

Det må jeg si - dette var litt av et hus, anette!! nå har jeg også fått (eller - ikke direkte fått akkurat, det ble rett og rimelig kjøpt...) hus, eller leilighet i alle fall! overtar 1. november. gleder meg veldig!! velkommen på besøk i tigerstaden!

11:13 a.m.  
Blogger anette said...

Grattis marie! Så stas! Gleder meg til å besøke deg i ditt EGET nye hjem!:) klem a

12:38 a.m.  
Blogger ~RunE~ said...

Hvorfor er det bare fint vær der hvor huset er bygd?

12:15 a.m.  
Blogger anette said...

Nei du vet, Hammerfest. Alltid sol, landets perle... Eller..var d kanskje sånn at fotografen kun tar bilder de dagene d er fint vær..? Kanskje derfor d er så lenge siden opptadering på bildefronten..:)

2:00 a.m.  
Blogger Line said...

Ja, vi venter i spenning på flere bilder. :)
Håper alt er bra i nord!

1:23 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home