tirsdag, februar 20, 2007

Om 10 dager...


6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så deilig med ferie:)
tenkte jeg bare ville informere de som ikke har fått med seg din hjemmeside om at den fremdeles eksisterer. Legger ved linken..

http://hjem.get2net.dk/birte_hodne/anetteN-filer/fullscreen.htm

6:29 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Digger hjemmesida di, Anette! Du burde absolutt ha en link til den på bloggen din.

Jeg bare proklamerer: JEG ER IKKE MISUNNELIG, JEG ER IKKE MISUNNELIG! JEG ELSKER VINTEREN, DET BLÅSER STIV KULING OG SNØR VANNRETT, OG JEG ELSKER DET!

12:31 a.m.  
Blogger anette said...

Takk for at du informerer om min oppdaterte hjemmeside, Birte! - Som jeg har mekka HELT ALENE...:) Hvordan står det til med huset? Du må maile noen bilder! Jeg er straks ferdig med å male 1. etg.. maling tar tid ass.. i allfall når MALEbutikken presterer å gi meg TAPETgrunning.. og jeg tar det for gitt at det er VANLIGgrunning, og maler 2 vegger med det klisset... ELLERS har vi det bra!:)
Cec: godt å høre at du ELSKER snøen! Er jo sånn jeg kjenner deg:) Skal vurdere link til hjemmesida..vil kanskje gi den litt flere treff..:)

1:07 a.m.  
Blogger Line said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

6:21 a.m.  
Blogger Line said...

FANTASTISK hjemmeside du hadde!!

12:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er så bra når de i butikkene har sånn peiling...
Det går så det griner i huset. Oljefyren gikk tom for olje, på onsdag når det fine været begynte her nede. kaldt. Varmtvanns berederen røyk forrige helg, så varme er mangel vare i huset. Ellers så er det bad og vaskerom som skal strippes i helga..
Nesten ferdig med alle platene. Det er deilig. Jeg skal få sendt noen bilder. Du må få lagt ut bilder av de malte veggene og hvordan det ellers står til i huset.
Her tar det helt av med snø. Rett og slett PTP over alt. Om en vil eller ei:)
Hils mannen og ha ei god helg:)
Ps fet hjemmeside du har:)

4:50 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home