fredag, januar 26, 2007

YO!

Jepp, jeg har vært på YO -messe igjen! Men denne gang var det ikke jeg som løp rundt med BI-bærepose og samla godteri, reflekser, kule brosjyrer, penner, blyanter, viskelær, smaksprøver og testa blodtrykket fire ganger.. for å fylle de tre lange timene, for så å ta bussen tilbake til klasserommet igjen.. Nei, denne gang var jeg en av de smarte, fornuftige voksne som løp og kjøpte godterier for å fylle opp skåla blandt kommunens spennende brosjyrer om hva som kan vente de unge lovende i framtida..

5 Comments:

Blogger Cecilie said...

Tok litt tid før jeg skjønte at det ikke var en slags hip-hop-gudstjeneste du hadde vært på.

Fått noen nye støttekontakter,da?

11:28 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Tok litt tid før jeg skjønte at det ikke var en slags hip-hop-messe du hadde vært på;)

Etter å ha sett bildet, er jeg sikker på at du må ha fått mange nye støttekontakter! (Trenger du egentlig mer enn én?)

11:34 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Tok litt tid før jeg skjønte at det ikke var en slags hip-hop-messe du hadde vært på;)

Etter å ha sett bildet, er jeg sikker på at du må ha fått mange nye støttekontakter! (Trenger du egentlig mer enn én?)

11:35 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Som du kanskje skjønner, har jeg litt lyst til at du skal få mange kommentarer, så derfor skriver jeg det samme litt mange ganger. Snakk om snill bestis;)

11:51 a.m.  
Blogger anette said...

Hvis man teller antall like kommentarer, så er det vel kanskje andre enn meg som kanskje kunne trenge en støttekontakt... Men takk for din barmhjertighet og omtanke bestis! Nå virker jeg skikkelig poppis! I allefall for dem som ikke gidder å lese kommentarene..:) Men jepp! YO-messa, Hip-hop messa - gudstjenesten - kall det hva du vil - det gav resultater!!:)

5:44 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home