torsdag, november 09, 2006

11 Comments:

Blogger ~RunE~ said...

WOW!!!

Trodde ikke huset var ferdig allerede. Dere er jommen effektive. Var kanskje ikke helt slik du beskrev det i sommer, men hvis jeg legger go´vilja til ser jeg jo litt av det du mente, tror jeg,

Vi hadde egentlig tenkt å ta turen alle 4, men nå ble jeg litt i tvil....

9:35 a.m.  
Blogger Sverre Strandamann said...

Når eg ser desse kummerlege tilhøva de må hanskast med i nord, slår tanken meg om at de kanskje bør vurdere flytting sørover - kva med Kvam kommune?

1:12 p.m.  
Blogger Line said...

Hehe, utrolig bra. Der får dere god plass Anette! Syns jeg husker å ha sett bilder fra byggeprosessen, rev dere ned igjen det dere hadde satt opp? Syns dere det ble litt for stort?

1:29 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Er det den nye hyttedrømmen til kronprinsparet?

1:18 p.m.  
Blogger anette said...

:)

7:41 a.m.  
Blogger Marie i byen said...

kanskje vi heller skulle ta jenteturen dit...! Tenk det - nå har bloggen min snart ett-årsjubileum takket være jordmor Anette:-) Er godt det er begynt å bli litt liv i den igjen!

2:58 p.m.  
Blogger Marie i byen said...

Hvordan får dere egentlig inn bilder på svarene deres? Er visst bare jeg og du, Sverre som vil være litt mystiske og ikke spre vårt blide åsyn til spott og spe for alle...!

2:59 p.m.  
Blogger Line said...

marie i byen: jeg strevde også lenge. du må legge inn et bilde av deg selv på en av postene på bloggen din, så må du kopierer url'en til det bildet oppe i adressefeltet. Så limer du inn der det står forklart hvordan du legger inn bilder... Husker ikke helt hvor det står...

11:11 p.m.  
Blogger anette said...

Lykke til marie!
På tide å presentere litt oppdaterte bilder av vårt nye hjem i Granittveien 4...!:)

6:20 a.m.  
Blogger Sverre Strandamann said...

Stemmer Marie. Eg har vurdert det dithen at risikoen for å bli utnytta rett og slett blir for stor dersom eg legg ut bilete av meg sjølv på denne måten. Det er mange skumle der ute..

10:20 a.m.  
Anonymous Anonym said...

buy tramadol hcl buy ultram online no prescription overnight - buy tramadol overnight

1:04 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home