onsdag, september 20, 2006

Ha ha!

6 Comments:

Blogger anette said...

Ingen kommentarer!!?? Hmm.. Må jo ENTEN bety at 1: ingen leser bloggen min, ELLER 2: ingen synes filmen er vittig.. Vet ikke hva som er værst i såfall jeg..

3:08 a.m.  
Blogger Sverre Strandamann said...

Den var vittig Anette, ingenting gale med dømmekrafta di:) Ha ei god helg!

3:37 a.m.  
Blogger Line said...

Veldig morsomt! Fikk den på mailen på jobb en dag, hørte humring over hele avdelingen...

10:30 a.m.  
Anonymous Anonym said...

hehe, Fytti! Glad ikke det var meg det der ja....

Skal forresten hilse så mye til deg og Thomas fra bestemor og Bestefar.. Koselig å besøke dem idag =O) Og Gleder meg veldig til (endelig) å besøke dere om bare to uker! Vi cs da....
klem fra meg

3:04 p.m.  
Blogger ingunn said...

Utrolig morro, Anette. Jeg satt og lo høyt av den her om dagen, men da filmen var ferdig, var jeg liksom ikke på din side lenger, og glemte å legge igjen kommentar... sorry!

9:59 p.m.  
Blogger anette said...

Godt å høre folkens!:)

11:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home