tirsdag, februar 27, 2007

Om 3 dager...


6 Comments:

Blogger Mari said...

Noen som gleder seg til å dra på tur eller?? Kan fortelle at jeg om 69 dager sitter på flyet til Nice, gjett om jeg gleder meg!

God tur, Anette! Håper jeg treffer deg neste gang du kommer til Oslo!

m

4:10 a.m.  
Blogger ingunn said...

Lucky you!
God tur, da. Du fortjener jo egentlig noe saant etter saa lang tid i det moerke nord!

8:42 a.m.  
Blogger Line said...

God tur til Tronstad! :)

9:43 a.m.  
Blogger Randi C. said...

DU ER SÅ HELDIG!

9:49 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Kan fremdeles ikke forstå hvorfor en vinterelsker som du reiser bort fra Norge nå! Er du egentlig en skap-sommerelsker? Er dette et forsøk på å komme ut av skapet?

Uansett: Ønsker deg en vanvittig bra tur, kjære bestis! Hils sola fra meg og si at jeg gleder meg til den bestemmer seg for å ta turen til Sørlandet.

Kos dere:)

12:35 a.m.  
Blogger anette said...

Du har nok rett bestis! Vinterelsker og skapsommerelsker..-det er meg! I går kveld rant jeg telemark i -10, og til mandag ligger jeg på en hvit strand i +35.. Ja takk til begge deler!:)

2:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home