tirsdag, juni 03, 2008

Hallo i luken!




Lenge sida jeg har vært innom mammas blogg nå, så tenkte det var på tide med en liten påminnelse om at jeg vokser og gror som bare det! Har strekt meg hele 10 cm siden jeg ble født! Og ikke nok med det, - jeg har lagt meg ut 2 kilo også!! Hva er det i den melka tro?
Siden sist har jeg også vært på visning på sørlandet, og skal si der var fint! Sol, sommer, blomster og - trær!! Sånt er jo helt nytt for oss EKTE finnmarkinger!;) Også har jeg fått feira min første 17 mai, begynt å smile, bable og fått/lånt meg masse tøffe klær:) Livet utenfor mammas kropp er jammen topp!! Håper alle mammas blogger-venner har det bra!
Klemmer i kø fra Lukas'en
Posted by Picasa

7 Comments:

Blogger Ingeborg said...

Så fine bilete! Vi saknar dåke.

11:43 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Fremdeles verdens søteste prins!!
Savner dere jeg...Og gleder meg, hei hei hei.. :)
Klemmer fra Tante Silje

2:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Så skjønn han er!
håper dere koser dere sammen!

5:49 a.m.  
Anonymous Anonym said...

så sjønn han er! og så stor småttisene blir så fort. her er alt finfint. vi storkoser oss med den nye tilværelsen! for en fantastisk opplevelse!

håper vi får til en date til sommeren?!!

klem annema

12:50 a.m.  
Blogger Randi C. said...

Han er søren meg så utrolig fin!
Gleder meg til å se han!!!!

KLem Fadra i Oslo

9:53 a.m.  
Anonymous Anonym said...

og spørsmålet går til den erfarne: når begynte dere med smokk? folk sier så mye ulikt.

klem a

11:44 a.m.  
Blogger anette said...

Vi gav gutten sutten etter 2 uker. Og folk lo, fordi vi ikke hadde begynt før.. Bare å putte den inn - hvis han suger godt fra puppen! Da senker husfreden seg skal du se;) Lykke til! - erfaren mor -

11:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home